godnatt :)

det här skriver jag faen helt i sömnen ;p
men iallafall, är det kallt som jag vet inte vad!
inne, ute ja överallt! usch :( minus 25 grader ute!
till och med skruven fryser så hon skakar inne,
så hon måste ha flece-täcke! usch va jag hatar det
här huset ibland :( vill bara att det ska bli klart..

imorgon ska jag göra lite ärenden med mamma
sen ska jag hem till robbis babe !
vi ska tydligen åka skridskor, haha
ja, att åka är väll en sak. men jag kan ju lova att
jag absolut inte kan stanna ! förstår inte hur man gör?
hur som hellst ska det bli roligt, tror jag :)

och i hela den här kylan kan man inte låta bli att längta
tills vi åker till thiland i tre veckor. Mh, det är inte så jätte länge kvar nu.
3 månader, hihi. sen drar jag till värmen!
usch och fy vad jag längtar..
men så är jag ju en sån med, en sån som ser fram emot saker,
och planerar i mminsta detalj..
inte konstigt att jag blir ledsen när det inte går som jag tänkt mig.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0