banken & västerås

först idag tog jag det bara lugnt,
sen kom jag på i all panik att jag var tvungen att aktivera mitt bankomatkort.
Men morfar svara inte. Så chansa och åkte in till västerås.
Va hur lång väntetid som hellst! Så vi passa på att gå till h&m så länge,
sen när vi kom tillbaka var det två nummer innan, bra tajming (y)
Gick runt i lite affärer & fick med mig ett par jeans leggins hem.
Har hur ont i fötterna som hellst!
Men ska man vara fin får man lida pin, liida!

Ikväll kommer inget speciellt hända mer? Ska nog lägga mig framför en film,
men jag hatar att kolla själv. Så kommer nog inte bli av. beckis tänkte hämta mig
men har ingen skjuts hem så blir kvar här. I min ensamhet ;)
Imorgon ska jag jobba till sju sen hem till bus-becka där jag ska sova.
och sen blir det ööööööööööööööööland!

Kommentarer
Postat av: becka

taggar sjukt mycket :D:D

2009-06-17 @ 02:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0