Nu är allt över?

Ja, då va balen slut..
studenten är över..
och vi är med det..
och vad finns det sen kvar?

självklart har vi öland att se fram emot tjejer
och nu när jag vet att jag har fått ledigt kan ni
lita på att jag laddar, för fulla muggar!
Hoppas ni laddar som jag? :D

Bilder från studenten kommer snart, men orkar inte lägga in dom just nu!
Igår så var det klassfest med mig förra klass, som jag gick med lekis till nian.
Hur roligt som hellst att träffa alla! Och det roligaste är att när vi ses känns det
inte längre än förra gången va i förrgår :) inte tre år sen typ.
Sen var det en låååååång väg hem :) & kallt var det!
sen när jag kom hem och lagom somnat ringer martin och babblar på som faen.
synd bara att han prata med en zombie som inte minns ett dugg av vad han sa (a)

Bilder togs med men får se om bea hade tänkt skicka dom? :D

puss♥ 

en bild sen studenten har jag, så får väll bjuda på den iallafall..

Kommentarer
Postat av: Madde

Du var riktigt fin kusse i dina studentkläder i fredags. :) ett stor grattis ännu en gång till din student gumman!

2009-06-08 @ 18:27:00
Postat av: Ämma

usch kommer sakna dig :(

2009-06-09 @ 12:07:42
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: emma

jag har laddat som fan till Öland enda sen vi bokade stugan ;) tagga tagga tagga! :D

2009-06-09 @ 13:30:01
URL: http://eemmanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0