ny bloggdesign

vart den bättre eller sämre undrar jag då?
det är ju iallafall stor skillnad mot innan.
mycket renare nu, i like ;)

inte gjort något på hela dagen typ. -Bara segat i min morgonrock, vilket var mysigt i sig.
Men när mamma kommit hem och jag hade ätit, vilket beckis klagar på att jag gör jämt?!
haha. Så åkte jag iallafall hem till den muppen, där jag hitta fler muppar.
Typ som emma,elma & sara. Ojojoj ;)
Kollade på eva&adam, och åt popcorn! Väldigt mysigt, innan jesper kom och rövade bort elma.
haha, åkte därifrån vid halv elva, sen hamna jag här.
För jag har ett liv. eller? ;)

sen kvälls humor,

Rasmus säger:

vad klockan drog iväg då

Rasmus säger:

bäst man hämtar den

_alexandra, säger:

hahahahahha

Nej imorgon blir det nog en sväng till banken & till västerås.
Måste inhandla lite till öland som vi förövrigt åker till på torsdag!
happy happy alexandra (:
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0