1 mars

NEJ MEN HEJ OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA.
haha, bra att jag är possetiv iallafall, jag menar tror alla dött?`
nejdå, men på nått sätt så känns det som när man inte pratat
med tjejerna på typ en dag så känns dom ännu längre bort än
dom egentligen är. För långt bort. Och det är väll för att jag är
en sån människa som behöver prata av mig. Och då menar jag
regält, elma & cissi märkte det för 2 veckor sen när jag vart sjuk.
Usch som att vara isolerad, hatar att vara sjuk! Förstår inte människor
som kan vara sjuka aslänge, eller ja " sjuka ". Men inte mitt problem :D

I fredags skulle jag egentligen åkt till beckis och haft tjejkväll, men
så vart det då inte. För åkte till robbis istället, då jag inte träffat han
på 2 veckor ;o & jag skulle jobba idag.. Det vart mys & high school musical 3
på fredagen, sen somna han typ då han va sjuk ;) Alltid mer synd
om en kille än en tjej när det gäller sjukdomar? Kontigt va ;p
Sen lördagen vart det lugnt och vi skulle på marken, men så vart
det inte utan vi åkte hem till hans syster och träffa lilla mysan :)
seriöst sötare bebis! Alltid glad och vaken, iallafall när jag träffat henne ;p
Sen vart det hem & kika på 4 filmer, bland annat bedtime stories
som var asbra! Sen på kvällen innan robban somna berätta han
en godnatt saga för mig, om prinsar&prinsessor. Haha, assöt :)

Idag va robban aspigg(?!) och jag astrött , haha. Så han väckte mig tillslut
och vi käka frukost och allt innan jag och skruvis var tvungna och
åka hem. Sen ska jag jobba 16.00-20.00 ikväll, så jag kan tjäna lite pengar(y)
Nej, nu kanske jag ska fixa lite i mitt projektarbete som skulle vart
inlämnat i fredags. Usch och fy på dig alexandra! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0