frissan & shopping!

det var den dagen! Nyss kollat på projekt runway
där dom tillverkade kläder med material från en mataffär.
Vissa var ju mer kreativa än andra kan man ju lugnt säga.

Idag var jag ju hos frissan & är toppen nöjd!
Min balfrissyr kommer vara ganska "enkel",
men jag älskar den! Kände hur fint det blev
när hon bara höll upp på ett ungefär, så kanon!

Sen åt mamma och jag & drog en sväng till västerås, vart
lite shopping, ett par jeans leggins, två klänningar + armband
och en "jacka". Tyvärr fanns inte tygskorna kvar som jag ville ha.
Men så kan det vara. Hitta ett par oranga pumps, dom var verkligen något extra!
Men måste tänka på ekonomin & spara nu till thailand.
Nej godnatt, skola imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe tack :) Njaa eller en kompis har hjälpt mig lite .. men mycket har jag gjort själv :}

2009-03-03 @ 00:03:12
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-03 @ 06:23:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0