Helgen

tänk att jag aldrig ska sluta förvånas? Jag menar alltid händer något som
jag minnst anar. Och jag vene om jag ska skratta eller gråta. Huvudsaken
är att jag fått förklara, men förlåt att du fick reda på det på det här sättet.


Fredagen vart det mys & film med robbelibus. Trevligt :)
Igår vart det melodifestivalen och film. Så nu ska vi skicka
iväg opera till eurovision songcontest? Ja man vet ju aldrig
dom har ju så konstig smak ;) Jag tyckte typ alcazar skulle vinna.
Men det är ju jag. Ah bara inte ugglan med snälla snälla vann
så är jag mer än nöjd! Haha, kul om vi skickat iväg en i nattlinne
och gröna gummistövlar! Som dessutom fortfarande har kramper
sen hon tog droger? Nej fy.. Så nu har vi bara skickat iväg en fågel med kramper.
Innan det vart det bowling & första serien vann jag! Men i andra
kom robbis ikapp mig och vann med 16 jävla poäng ;) surt.
Pontus var med me, roligt att ta med honom på nå tycker jag :)
nej nu ska jag göra iordning mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0