like so many before

Kanske var inlägget töntigt?
men isåfall, sånn är jag! Jag menar är så trött på människor som
bara försöker leva upp till någon dom tror att andra vill att dom ska
vara? Om man inte kan vara sig själv med sina vänner, kanske man
ska tänka om. Ellerhur? För det är inte ditt fel att du inte är som dom
du är unik så som du ska vara, sluta inte vara det för att passa in i
någon slags låtsas värld, det gör dig bara ont. Jag tror inte du är lycklig
så, kanske för stunden. Men jag tror det överväger att inte vara det?

mh som ni kanske märkt har jag inte uppdaterat på hur länge som hellst!
Men allt har sin mening, och det är något som jag absolut tror på. Även
om det gör ont ibland. Det är som om livet är en ända stor väg men du
väljer åt vilken riktning du vill gå, målet blir annorlunda beroende på vilka
vägar du valt, under hela ditt liv.

Jag är sjuk nu också, och skulle jag kunna skulle jag vara hemma från skolan
för vem orkar sitta och lyssna på genomgångar när man har feber och typ yrar
och kallsvettas!? Det undrar då jag, inte mår jag bra av det iallafall. Men sånnt
jag får ta, och det kommer löna sig. På fredag åker vi, äntligen thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0