ny vecka, ny design

som sagt hade jag så långtråkigt idag att jag fixa & trixa med min design,
eller ja jag börja inte med det förrän fram emot eftermiddagen/kvällen då
ann bad om hjälp med sin header. Då kröp det lite i mina fingrar och jag
fixade till min blogg med. Den förra tyckte jag var föör rosa. Den här gillar
iallafall jag bättre, vad tycker ni om den?

har precis kollat på projekt runway för jag tycker alla sånna där program
är bra. Så jag följer det mesta. Förut var datorn mitt liv, men nu har tv:n
tagit dens plats. Usch va sorgligt det låter. Och då syfta jag på mitt liv.
Haha, hur som hellst är det skola imorgon & jag kom på att historia
arbetet kanske skulle in den här veckan? Skulle det? Bra koll jag har, haha.

Sista veckan på profileringen, där jag valt historia. Ångrar mig inte en sekund!
Och på torsdag ska vi åka till stockholm, med både historia A&B. Det
blir lite museum, eller ja 2. Det ska handla om indianer & så var det något
mer men mitt minne börjar redan svika, kommer bli dement när jag blir
äldre, seriöst :( Sen blir det en sväng på stan med! Ska bli roligt.
Jag antar att min plats i bussen är bokad brevid Caroline, så vi kan roa
oss hela vägen till Stockholm den här gången, precis som förra!
men nu ska jag in i duschen & sedan bär det av mot sängen! Godnatt

Kommentarer
Postat av: ann

sjukt snygg design !

2009-03-10 @ 07:52:56
Postat av: cape

nej asso jag ska inte med till Stockholm ;)

2009-03-10 @ 19:43:30
Postat av: alexandra

men asså halååå det finns fler caroline:ar än dig va ;)

2009-03-10 @ 20:00:20
URL: http://alexandrasofiadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0