Onsdag

det är hemskt kallt idag! Höll på att nästan frysa fast i marken kändes det
som, haha. Men jag klarade mig, tur är väll det. Eller? ;)
roligast idag var att små ettor? tvåor? Ah, jag har ingen aning, aldrig sätt dom
förut, sån koll har jag (a) ah iallafall dom skulle bråka med de utlänska som
går nå grejs för att lära sig svenska. Men seriöst patetiska, allihop!
Haha, vi som hoppades på fight (a) fick bara se mes.

Imorgon ska vi iallafall till stockholm, det ska bli najs. 2 museum & stan.
Nej men det ska bli trevligt :) Sen på kvällen så är det skutt, sista nu!
Så då blir det att dra dit, elin hade hittat nå fräckt så hon skulle kika åt
oss också imorgon, iallafall till mig ;) (om hon hann!)
men jag ska väll kolla i stockholm med ;p problemet är bara att
jag hittar inte! Inte alls, inte för fem öre! haha, så det kan bli spännande.

nej nu ska jag kika lite the hills!
så jäkla bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0