Stockholm och Skutt!

igår var en trevlig dag :) Först Stockoholm med historia gänget ;)
det vill säga nästan hela min klass + några fler.
Först var vi på etnografiska museét som hade en stor utställning
om trafficing, usch det var hemskt! Och att det händer här i Sverige
känns så overkligt. Dessutom är det många som transporteras hit,
till snälla Sverige. Snälla oskyldiga Sverige.
Men det var även intressant att kolla i de andra rummen som
visade mycket om bland annat afrikas kultur. Det andra museét
var ingenting för mig, medelhavsmuseét. Handlade om forntida egypten
och antikens grekland. Enligt mig var det bara en massa statyer och krukor!
Ända som va lite roligt, va alla bevarade mumier. Ja, dom har faktist bevarat
dom väl, men va så fuktigt i det rummet för att dom ska kunna bevara dom,
så otäckt att vara där inne. Dessutom var vi på stan & åt mongolisk buffé! MUMS

Bussresan hem gick förvånansvärt fort & vi kolla på rasmus på luffen ;) haha
sen mötte elmis mig & vi gick hem till henne, och senare kom alla brudarna :)
vid 10 drog vi till donkan & jag vågade åka med sajo;) haha
Därefter blev det skutt, och min mask trodde jag skulle döda mig!
Jag såg ingenting i den och så var den asvarm! Sen att den var helt täckt med fjädrar
haha, det va ju en annan historia. Kitlades & fjädrar i ögonen hade jag ;p
Men jag tycker vi hade roligt trots ont i fötterna!
Bilder kommer kanske när elin skickat ;)

ikväll kommer robbelibus, myspys :)

Kommentarer
Postat av: ämma

Jättemysig layout du fått! :D

2009-03-13 @ 17:13:11
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lilja

kul att du hade det kul:)

2009-03-14 @ 14:04:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

FREEEDAAAAG/LÖRDAAAAAG KROGEN? :D

2009-03-14 @ 22:25:30
Postat av: sara

glömde skriva att det var från mig ;)

2009-03-14 @ 22:26:05
URL: http://saaajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0