Äventyr i norrköping

Hej :)
nu hinner jag inte med att tänka längre,
det är verkligen fullt upp hela tiden!

imorgon åker jag med min klass till norrköping
där vi ska utföra en äventyrsbana ( uppe i trädkronorna! )
jag som är höjdrädd? Hur som hellst ska jag igenom!

men så här står det på deras hemsida, och det skrämde upp mig lite (a)

Du står på en plattform 10 meter ovanför marken. Det blåser i trädtopparna och du känner hur plattformen du står på rör sig under dina fötter. Framför dig har du nästa hinder - en smal stock som leder över till nästa plattform där du kan pusta ut. Ingenting att hålla sig i. Det är nu eller aldrig!

Trots rigorös säkerhet är det ofantligt spännande att utmana sig själv och ta sig från hinder till hinder uppe bland trädkronorna!

Banorna är designade som hinderbanor med sammanlänkande aktiviteter högt uppe i träden på mellan 7-15 meter. Här kan du i stor utsträckning bestämma svårighetsgrad själv. Banorna ökar din självkänsla och skapar möjlighet att på ett säkert sätt tänja dina personliga gränser. Äventyrsbanorna erbjuder en mycket spännande och omväxlande upplevelse.


önska mig lycka till va!
nu ska jag packa :) har telefonen med mig. glöm inte det ;) haha


Kommentarer
Postat av: Bea

där har jag varit, var rätt läskigt tkr ja :P

2009-06-03 @ 15:31:45
URL: http://beatricelyckholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0