Fredag,

inlägget fungerade inte att lägga in inatt,
så jag spara det och lägger in det nu (a)

Hej! :) idag är vi ju egentligen lediga eftersom det är kristihimmelsfärds
helgen. Vet inte ens varför man är ledig? Men det är en röd dag, igår. Och
eftersom idag blir en kläm dag ska man vara ledig. Eller ja man är det.
Om man inte heter alexandra, då går man i skolan och ser glad ut, haha!
Nej jag vart förvånad när jag kom till klasrummet vid ca 10 tiden, och det
är massa människor där. Eller ja flera stycken från min klass! Trodde det
typ bara skulle vara jag, kanske någon till. Men icke sa nicke. Hur som hellst
var jag duktig och gjorde tre prov i växt och djurliv. Så nu är jag klar med den
kursen, eller är det den man ska lämna in cellarbetet om? Hur som hellst
har jag det där jäkla cellarbetet kvar.. och flera andra rester.
Men på onsdag ska betygen vara satta, sen är det över.
Med pluggandet alltså, annars kommer balen på lördag & studenten den 5:e!

My:s lillebror va med till skolan idag med, eftersom hon var barnvakt. Eller ja det
kändes som en - ta med dina barn till jobbet dag, fast med syskon till skolan?
Ah hoppas ni fattar hur jag menar. Haha.
Men iallafall va hennes bror hur söt som hellst!  På tåget sart han och blink flirta
med mig,sen vart han jätteblyg. Så viska han till my, : jag vill gifta mig med hon.
Hur söt är han inte? Ett fyra årigt litet charmtroll helt enkelt :)
Hela dagen rita han söta teckningar och flirta. Han som  wall e och jag som eva.
Haha, sen gav han mig en puss. På munnen! haha, jag vart helt paff x)
en iallafall helmysigt, min lilla charmprins.

Kvällen spenderades hemma hos becka-bus. De andra åt taco först sen, kom jag
lagom till efterrätterna! haha, som hanna hade tagit med sig. Det besod av en
daim-tårta och en maräng/marabou tårta :) asgott!
sen blev det massa mys, prat och skratt.
tack för kvällen tjejer! puss&godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0