fredag,

.. jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik.

nu är praktiken över, och det måste jag säga är väldigt skönt. Trots att det var en bra praktik så vart dagarna långa och man orkar inte hålla humöret uppe. När man arbetat från 8.00-20.30 nån vecka så skulle ni förstå vad jag menade. Och vi fick inte ens betalt för det, inte ens på papprena skrev hon att vi jobbat övertid? Men hur som hellst, var det en rolig praktik och jag är glad att vi fick vara där :) fick dessutom mvg i nästan alla betygen, så orka klaga?

igår var det valborg och en tidig kväll för mig. Att vara så slut efter praktiken och sen dricka en vinare på en timme för att därefter sätta mig i en bil, kan jag ju då säga att: det är ingenting för mig!
och förlåt malin att jag förstörde din valborg, men det var lixom ingenting jag planerat.
Shit hapens, eller hur man nu säger. Jag hade iallafall kul en stund, och tur va väll det.

idag vart det ju dårå mindre lyckat eftersom jag vart bakis hela jävla dagen!? Men man ska väll må som man förkänar antar jag.. uscha mig! Sen hade jag hoppats på att robbis skulle komma men vart ändrat till imorgon och nu ska han inte komma alls.
En aning tråkigt tycker jag, eller egentligen blir jag mest besviken.
Skitsamma vill jag säga, men inte ens det. Ah tur jag ska jobba imorgon så jag kan tänka på nå annat..

;_Livet är en dans på rosor
Men det är en dans med svåra steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0