Hemma idag,

jaha, då har man fått magkatarr då. Det känns mindre roligt kan jag säga,
men tror inte det va helt alvarligt, men är så himla hemskt!
Hur som hellst va jag hemma från skolan idag,
kändes lite surt för vi hade redovisning idag och jag va faktiskt klar!
Men det är inget att göra åt nu. Verker gör det iallafall.

sov till ett idag! Så länge har jag inte sovit till på hur länge som hellst.
Helt förstörd när jag vakna, hela dagen förstörd ju!
Sen har jag inte gjort nå viktigt idag, ska hoppa in i duschen nu
så jag känner mig lite frechare, går i morgonrock fortfarande (a)

och stackars elma,   massa nålar :(
blir rädd jag bara hör det, men hoppas det blir bättre nu iallafall!

och grattis till stinis som blir stor och får gå på krogen idag :)
18 år, nu börjar livet eller vad säger dom ;)

Kommentarer
Postat av: elma

massa synd om mig :( haha. Men jag fick ju träffa dig och det gjorde min dag ;) <3

2009-05-21 @ 19:12:32
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0