Lördag,

Ikväll blir det party på ladugårdsvägen (d)
vilket jag tycker ska bli najs, om och då säger jag OM
jag hittar något att ha på mig? Haha, men tassan sa
att dert va okej om jag kom naken med, så har ingen
undanflykt heller. Attans?! Nej men iallafall. Hoppas
på en trevlig kväll, har inte bestämmt mig om jag ska
dricka eller inte, vene hur det påvärkar mina mediciner?
Men det lär jag ju märka, haha.

sen får vi se om jag ska hem till elma innan, hon tycker
jag är så seg. så har inte riktigt förstått om hon vill att jag
kommer eller om det hon säger stämmer :(
haha, nej men elma tycker om mig iallafall. Eller ja,
jag stuntar i vad hon tycker, vill jag åka dit innan så gör
jag det :D Iof vart hon inte så glad igår när jag sa att jag skulle
komma innan vi skulle gå till becka, sen ringer jag och
säger att jag åker dit direkt istället(a) usch va jag är elak :D

men nu ska jag kila,
party like a rock star!


Kommentarer
Postat av: cissi

Hahah, klockren bild

2009-05-24 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0