pfft!

helt seriöst. När jag kom ut efter provet har det aldrig kännt så illa nånsin!
 När jag öppna provet lämna jag flera sidor tomma som jag sedan chansa på.
Jag va faen helt gråtfärdig, för är det något jag inte orkar just nu så är det fler rester.
Jag har ju som sagt samlat på mig en hel del redan.
Så några fler, nej tack! så rättade malin och lilja sina direkt och jag hade
ingen lust med det för min känsla att få ig. och allt vi pratat om efter provet
va fel och allt kändes helt värdelöst! Sen när dom kommer ut och har fått vg
och mvg, så kändes det inte direkt bättre.
Haha, kände mig så larvig. Men hade asont i magen och nära i tårar..
Men jag gick iaf in och rättade provet, och gissa vad?
jag fick vg?
hur faen gick det till?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0