Studiebesök

ah vädret vart ju ganska bra tillslut iallafall tycker jag!
jag menar visst det är inte så varmt och vindarna är kalla,
men solen tittar ju fram, och är inte det possetivt så vad är?

idag var jag och några i min klass på studiebesök på e-on.
Resten ska åka på onsdag, och jag varnar er va inte höjdrädda!
Det är ju nämligen jag och när man går på gallergolv väldigt
högt över golvet, så är magkänslan inte sådär i top.
Annars började idrotten idag, men vi gick ut och gick istället
för att kasta frisby?! jag menar jeflar vilken idrott. Haha

Har fått robbans bilder ifrån thailand så ska väll ladda upp några här,
när jag orkar! Måste bara lägga in mina också.
Och sortera vilka ni får och inte får se ;)
haha, puss!

föresten har ni lyssnat på dom som söker in till sista chansen nu till idol?
Den här tjejen tycker iallafall jag var riktigt duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0