Tidsfördriv

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
oj :S men om jag tar ditt lösen till din hotmail då?

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
sov gott älskling <3 :)

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
haha ja vi höll på att dö xD

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
åwh tack <3 vad glad jag blir. Du var jättefin i håret <3

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
jag har hittat en tröja, den du :)

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
xD hälsa doggsen!

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Det är klart jag skulle :) <3

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Haha :p nej du sa att jag fick göra som jag ville :) sådetså!

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
meen kom igen aleex :D snälla för min skull(a) har ju aldrig vart ute på krogen! ;)

10.
Din romantiska replik?
trevligt juh :) men vi har sagt att om det skulle skita sig totalt så drar vi bara på krogen.
Men det är bara ifall att! :D

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Grillparty :) ta vad du vill ha.

haha, blir jämt så sämst när jag gör dom här
som ska vara "roliga" mina blir aldrig det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0